CUKRZYCA typu 2. Można ją POKONAĆ !! |
_________________________________________________________________________________________________________________________ CZEKOLADA. BŁĘDY IG. CZEKOLADA 70%. M. MONTIGNAC. ♥♥♥♥♥ BH.210. MOTTO: BŁĘDY MERYTORYCZNE, CZYLI INDEKS GLIKEMICZNY. ![]() CZEKOLADA GORZKA: Autorzy diet w oparciu o IG interpretują, jakoby IG dotyczył węglowodanów, które spożyte przez człowieka podnoszą odpowiednio poziom cukru we krwi po spożyciu, co kwalifikuje dane produkty w kategoriach: na chudnięcie ew. szczuplenie, na utrzymanie wagi oraz na tzw. tycie. I tu zauważamy w tabelach z tzw. IG ogromną ilość błędów, które w rzeczywistości są nieprawdą, zwłaszcza wobec ciekawych każdej diety otyłych mieszkańców naszej planety, a głównie błędem wobec chorych na cukrzycę. PRZYKŁAD: Czekolada gorzka, o zawartości kakao minimum 70% jest według tych piewców IG produktem na chudnięcie, z uwagi na Ich klasyfikację , jakoby IG takiej czekolady wynosiło około 22, czyli IG=22. PRAWDA RZECZYWISTA WYGLĄDA JEDNAK, OTO TAK: Cukier spożywczy zawarty w tej czekoladzie, pomijam toksyny i wolne rodniki, podnosi wysoko poziom cukru we krwi po spożyciu o ok. 42% wzrostu, a organizm tworząc trójglicerydy, po wydzieleniu się nadmiernej ilości insuliny z trzustki; realizuje biologicznie znane procesy tak, iż mechanizm tych przemian tworzy otyłość. Dramatu dopełnia, ogromna masa tłuszczów zawartych w czekoladzie, która również odkłada się w komórkach tłuszczowych bezpośrednio jako tłuszcz tzw. składnik wysoko energetyczny. Proces szybkiego tycia realizuje się skutecznie i trwale, co jest oczywiste. CZEKOLADA TAK ZAKWALIFIKOWANA, JEST NAJLEPSZYM PRZYKŁADEM NA BRAK BADAŃ: I kpinę z inteligencji ludzi, zwłaszcza osób chorych na cukrzycę, jakoby ten produkt można spożywać w cyklu chudnięcia i konsumpcji tzw. NISKICH WĘGLOWODANÓW TJ. DO 26% WZROSTU. ***** GOŁYM OKIEM WIDAĆ, ŻE CI SPECJALIŚCI OD IG, CYNICZNIE I BEZCZELNIE: Potwierdzają nieprawdy biologiczne, które sami głoszą ośmieszając się przy tym skutecznie. CZEKOLADA GORZKA TO: 35-40% cukru, biały lub brązowy spożywczy, jako energia zdecydowanie negatywna, bo plaga otyłości, i cukrzycy typu 2, 40% tłuszczu, nasycony to ten z mleka, i roślinny utwardzony tzw. trans. Ekspresowe tycie gwarantowane. Czekolada dla ludzi myślących rozsądnie o swoim zdrowiu, powinna być produktem zdecydowanie zakazanym. Fabryki smaku działające w zakresie propagowania tzw. ziarna kakaowego, wykazują skuteczny marketing, a jakże. Indianin z dżungli brazylijskiej, wybierze zawsze to kakao fabryczne, chemicznie przygotowane, pełne szkodliwych toksyn, a dlaczego ? a no bo, smaczniejsze (słodsze: cukier, słodziki). Są to tzw. WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26.01% WZROSTU, niezdrowe dla człowieka. Odnośnie konsumpcji to ostanie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego. R E F L E K S J A: INDEKS ŻYWIENIOWY, a; INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes. CHLEB NA OTYŁOŚĆ-IRL, JEST W CHWILI OBECNEJ NAJBARDZIEJ WARTOŚCIOWYM PRODUKTEM ŻYWIENIOWYM DLA CZŁOWIEKA NA PLANECIE ZIEMIA: 75% Energii (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 22% wzrostu). W całych swoich dziejach ludzkość (7 mld), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego produktu żywieniowego. ZOBACZ TAKŻE; CUKRZYCA TYPU 2, WG: IRL KRAKÓW. Książka, pt. PORADNIK ŻYWIENIOWY CZŁOWIEKA W XXI WIEKU. ![]() Wydanie (3): zaktualizowane i uzupełnione. Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL ADRES: http://www.instytutirl.com.pl/ BH.210. ENGLISH VERSION: http://www.instytutirl.com.pl/index9.php Biologia, medycyna. _________________________________________________________________________________________________________________________ |